2006

JAPP DET GÅNGNA ÅRET I  FÅ BOKSTÄVER..


Årets Modehit: många skulle nog säga att klänningen har slagit stort i år, vilket jag inte skulle tveka på. men året modehittar som jag diggar totalt , är Leggings och stora Solglasögon, det var ett måste 2006!
Årets bäst klädda man: nästan utan att tveka, David Beckham.
Årets bäst klädda kvinna
: också utan att tveka, någon som är en stor mode ikon för mig.. Kate Moss
Årets sämst klädda man
: vanligtvis skulle jag säga pappa men han har skärps sig, så i år blir det Kevin F.
Årets sämst klädda kvinna:
ja, denhär personen har haft många eleganta,snygga,trenida outfits, men kollar man ofta i modetidningar ser man denna person på "miss" listan, varsegod.. Paris Hilton
Årets kändispar: 
mycket omtalat par, men de får endå titlen, Angelina Jolie & Brad Pitt
Årets "not ment to be" par: också ett enkelt val, Kate Moss och Peter Dhoerty, Briteny  och Kevin, var inte långt bakom...
Årets tvprogram: lätt val igen.. O.C!
Årets nykomling, som favorit program: åter lätt igen, jag älskar det..man kan inte sluta skratta.. Uggly Betty!
Årets band:
ja, det var ett svårare val, men det är endå det som känns mest när man tänker efter, men jag får ge denna utmärkelse till en grupp och en soloartis nämligen.. Yellowcard och Håkanhellström!
Årets Låt:
  denna låt är inte en av mina favoriter men, den spelats gämt under2006, Cascada- Everytime we tuch, hate it! men den förtjänar nog denna plats.. min favorit låt är Everywhere - Yellowcard..
Årets Konsert: japp jag har så många minnen att jag lipar så fort jag tänker på det.. Håkan Hellström Liseber 22/9 ! slår allt och alla!
Årets Resa: Italien x 2 !! och ROM!! .. Croatien var inte så pjokigt, eller hur Sophie& Sebbe?
Årets "nya" vänner: måste vara min underbara klass.. Sven Erikson gymnasiet EK1B
Årets favoriter
: måste vara brudarna! (ni vet vilka jag menar)

Japp det var året, nu kommer nästa om bara några timmar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0