D-dagen!

japp i dag är den veckans topp.  Jag hoppas verkligen att det blir en riktigt topp kväll, kom hem nyss från natta, sov där i natt.. vi var vakna till runt tre för Sigge och Andreas kom och vi spelade Chicago. jag och natta som hade planerat skönhetskväll , men vi han med en del!.. vaknade runt halv tolv då Linda och Millan kom för att förbereda maten, vilket kalas mer goda grejer det kommer bli i kväll!..

Min nyårs outfit är inte riktigt "färdig", jag vet inte vad jag ska ha.. alt:
- En lila klänning från H&M
- Svarta blanka leggins
- Over Knee strumpor, (svarta)
- Mina Quiksilver stövlar (svarta)
- Thomas Sabo haldsbandet ?
-  Mitt armband från Catwalk?

jag har sånt beslut ångest.. jag i ett nötskal!

jag skulle gärna ta mina skor från Top Model season 5, men jag skulle bryta klacken så det bara spruta om det, ich jag hade ju frysit tårna av mig.. haha

nä nu ska jag packa mina grejer, så jag kan kila till natta snart, så festen kan börja !!

I´m Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0