helgen

Det blir en ganska lugn helg för min del. i dag (fredag) ska jag vara med brudarna, natta om hon vill ska la sova hos mig ?.. sen i morgon är det innebandy match, i Alingsås, HEJA SPARSÖRS AIK!! sedan på kvällen ska jag vara barnvakt, mamma och pappa ska ut på julshow med Muovitech. då ska jag passa bror och syster, men hon behöver inte passas, men sen kommer min kusin för att på söndag ska vi ha Drillflickornas dag.  min kusse drillar i den näst minsta gruppen så då ska hon sova hos mig så tar jag henne till hallen på söndag.

Appropå drillflickornas dag, mina små ska ha sin förtsa stora uppvisning, dem har bara visat upp i Knalleland en gång, men så blir det premiär för pompoms dansen på söndag, en riktig jullåt! dem kommer vara så söta i sina tomteluvor! Grupp 8 (L)
och sen kommer kanske den störta remiären, nämligen min grupp som jag drillar i ska visa upp våran discodans för första gången, wiihu!

Nä nu ska jag fortsätta jobba, började halv sju i dag, men jag börjar skolan vid halv tolv!

See you, I´m Off!

Kommentarer
Postat av: E

fattar inte hur du orkar börja vid halv sju lilla jacke

2006-12-08 @ 18:40:49
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0