jobb, som kronglar

japp, mitt fotostation, kronglar så jag vet inte vad ja ska göra. idag är jag på ett ganska lättretligt humör.. inte bra! så jag blir bara mer irriterad när datan kronglar!! nä, men i helgen på lördag ska jag göra lite roliga saker, ifs först ska jag plugga på mitt historia prov, och min musik redovisning.. sedan ska jag, natta, linda, och kanske camilla hanlda all mat och frukt inför nyår. sedan på kvällen ska jag, natta och anna ha "skönhetskväll", bli lite extra fina inför nyår. jag och natta ska iaf färga vårat hår, mitt ser ut som ett skatbo!.. jaja nu får jag ringa min vän Lars på datajouren, han blir nog glad att jag ringer så ofta som jag gör nuförtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0