julen är härlig, för stora och små!

julafton var underbar i går, men mycket skratt och stojj speciellt när vi körde julklappsspelet)  alla fick många bra och roliga julklappar, och kalle anka igår var ju självklart en tradition. vi var mycket folk hemma hos min moster igår, runt 30 i början, men sen gick familjen Johansson2 och då blev antalet bara 20, perfekt.

jag fick mycket bra julklapar i år bla:

- en plastma tv av pappa och en digitalboxtill
- en sladdlöstelefon av mamma ( en sån till rummet)
- ett Tomas Sabo haldsband och berlocker till det, mycket nöjd!
- ett par nya favorit jeans, JL
- en skinn sminkväska från Make Up Stor, och smink till.
- ett nytt skidställ från 8848, svart och vitt
- en Svea jacka plus haldsduk
-  två bälten från friis company , (felstavat troligt)
- en ring från Faith

mycket mer, orkar/hinner inte mer...

nu ska jag till mormor på julmidag och sedan ska vi vidare till farmor och fira jul. det ska bli mysigt att träffa pappas släkt, och få lite mer klappar, haha..

ha en bra fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: E

jag fick också halsbandet :D

2006-12-25 @ 16:44:42
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0