Lördag

I dag var det varit en lugn dag, ida sov hos mig i natt och på förmiddagen spelade vi match mot mullsjö. Fy fan vi hade hela matchen, men det slutade 6-6.  Dem tog det som en vinst och vi som en förlust, men jag fick iallafall en guldfisk av Koffe. Har en guldfiskliga i vårat lag, han delar ut tre stycken till dem som han tycker varit bäst på matchen.

Sedan bra det hem för att städa, har tömt mina garderober, många svarta sopsäckar där.. men snart är mitt rum klart, pappa är där inne och grejar, snart slipper man bo i vardagsrummet...

Nu är jag hos min moster Sofia och Adde, har varit här i kväll typ käkat och kollat tv med Addes brorsa och hans flickvän med, soft. Varför jag ska sova här är för att jag ska jobba i morgon och det ska sofia och min mormor med göra så då åker jag med dem dit. sedan i morgon så ska jag på kalas, hos mina kusiner. så otroligt söta är dem, Céline och Nellie.

Men bra kämpat i dag Sparsörs Aik!

I´m Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0