Lördag!

en hel soft kväll, med min kusin bror och syster. men innan i dag spelade vi match i allingsås, 13-1 till oss, SAIK!! det var ganska gött, nu får ju michaela bjuda fanny på kebab med när hon gjorde sju mål, haha...

sen när jag var hemma kom céline, vi alla käkade tacos och kollade Hus i helvete och Sing along, sjukt roligt. sedan skulle visst min bror utmana mig på en rappbeatle, men jag vann, haha jag var bäst på att rimma. i morgon är det drillflickornas dag som sagt... det ska bli ganska kul, tar med kussen dit vid tio, eftersom hon drillar i den näst minsta gruppen, jaja sen blir det lite historia plugg på eftermiddagen, so long !

I´m Off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0