Mamma!

Mamma you are the best!

hon kom hem med en fet bunt kläder, det tackar man inte nej till i första taget. speciellt inte när det är Tsumori Chisato och IRO !!

sedan har jag också börjat med min svenskaredovisning om Stella Mccartney i powerpoint. roligt roligt...
alla andra är ju så dystra så jag livar upp alla talen med lite mode, gött!

Fikade på viskan i dag med mina kära klasbundisar och amanda (ex klassk) mycket trevligt! sedan har jag inhandlat massa julklappar bla till våran Tjejglöggkväll och till mina kusiner. sedan fixade jag också klart min lillasyrras present, hope you like i´t !

I morgon är det sista träningen för mina små, ni är bäst! jag ska köpa lite fika och sånt till dem, för att dem har kämpat så !

nä nu är det american Pie med sis!

I´m Off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0