onsdag

mycket konstg, jag skrev ett inlägg i går, som tydligen inte blivit pubilcerat.. konstig.. aja, juldagen var det lite fest, helt okej på förfesten med tjöt och trevligt folk, sen bestod kvällen av taxi och bussar hit och dit. Vi tog buss till stan från Sjöbo och sedan ut till Dalsjöfors, en riktig håla! sedan tog festen slut och vi beställde taxi till stan och hamnade på Mc Dornalds för käk, trevligt där iallefall. sedan i går var jag helt död, jag vaknade runt tolv och sedan sog jag på Asterix och Obelix. sedan kollade jag en liten stund på bröderna Lejonhjärta på fyra, sedan kollade jag på Helens små underverk, och sedan blev det lite spel med familjen. Looping Louie var det, pappa vann allt som allt, men jag tog igen några gången. sedan kollade jag på Shell we dance (tråkig film) och sedan hjälpe jag pappa med ombygget i mitt rum. till slut blev det min sista film vid 8, då kollade jag på Peter Pan på trean. Han är såååå söt! (den var utöveer förväntningar, den var mycket bra). och det var den ottecknade, inte Disneys. sedan somna jag på studs.. en riktigt slö dag i går med mycket film! nu sitter jag på jobbet, ska jobba i dag och sedan ska jag och mamma kolla på tapeter till mitt nya rum. det ska vara svart och vitt, har fastnat mycket för dem färgerna på sistone, men men. sedan ska jag kolla det ja har väntat hela året på, det är på kanal 3 kl 21:00 nämnlige... VICTORIA SECRET SHOW!!!! jag älskar den modeshowen, och det är verkligen den bästa i världen enlig min åsikt. så det tycker jag alla som gilar mode ska slå sig ner framför tv:n i kväll, wow jag längtar! måste spela in det med.. nä nu ska jag fortsätta jobba, i´m Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0