torsdag, bra&dålig..

torsdag igen som sagt, jag sitter på jobbet och jobbar, som vanligt.. i morse fick jag fantt på all elektronik på jobbet, mitt loggin funka inte och Fotostation funkade inte heller, för jag var tvungen att mappa om allt igen. jag har nog blivit bundis med data killen som jobbar på jouren, Lars heter han.. sedan fick jag ett samtal av min underbara Sandra idag, vi pratade lite om nyår och allt skojj vi kom på.. haha och så lurade jag henne anrda gången jag ringde (hon kommer hata mig nu) så har gick det till Sandra: hej det är Sandra Jag: Hej Sandra jag ringer från Socialdemokraterna, och undrar om du vill gå med i vårat förbund? Sandra: nä jag är bara 16 år, och jag gör redan mycket annat på fritiden.. (hon fattar inte att det är jag) Jag: asså okej, men är dina föräldrar hemma? Sandra: nä tyvär det är dem inte Jag: asflabb haha jag är ganska bra på att luras ibland, hon blev jätte sur för att jag hade lurat henne.. haha sen ska jag till stan med Ida, vi ska sola och sen möta Natta och Emli, vi ska till partaj och köpa det viktigaste enligt Ida, skruvade sugrör. haha jag höll på att dö av skratt när hon sa så.. men nu ska jag jobbar vidare, nu när Fotostation äntligen fungerar.. Lars you are my friend! I´m Off!

Kommentarer
Postat av: E

skruvade rör?:O vad fan är det

2006-12-28 @ 22:23:40
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0