Torsdag

oj det var ett par dagara sedan sist, jaja..

nu sitter jag och övar på min svenska redovisning om Stella McCartney som jag ska ha i morgon. Ganska gött , det är våran "sköna" fredag i morgon, sovmorgon till halv tolv !.. sedan görjar det, alla redovisningar,.. Min lälare hade samtal i går och då sa hon att hon ville att jag skulle lyckas i morgon, scarry.. sedan så a hon för klassen att om man vill ha högre betyg ska man beröra, fånga lyssnarna med en bra inledning och ett bra slut. Jag skulle först skrivit om anorexi, men alla har bara "sorliga" grejer som barn i krig, cancer, ALS och sånt.. då bytte jag till lite med roligare om man får säga så..

haha jag och Malina bestämde eftersom jag ska redovsia om Stella, ska jag ha på mig min Stella McCartney tröja i morgon.. haha!

sedan i morgon blir det jobb efter skolan, kan nog inte fika med tjejerna i morgon.. men men nästa fredag!

nä nu ska jag öva lite till, ska träna innebandy vid 20:30.. SAIK!

I´m Off!

Kommentarer
Postat av: E

jag saknade dig där på tantis

2006-12-15 @ 18:25:12
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0