torsdag

oj en vecka sedan sist, men det är bara för att min lapptop har haft lite problems..

Jag har under hela veckan jobbat på våran framgångsrika utföräljning på La Redoute, mycket trevlig.. har fyndat mycket till mig själv och till några i julklapp.

i morgon ska jag klä granen med syskonen, ganska gött med typ slööö lördag, sedan ska jag upp till City kl 3. då ska mina små drilltjejer dela ut godis tomte klädda, kom och handla  i morgon i Fristad City kl 15-19 !!

och sen på söndag är det julafton, gud vad jag längtar!

sen i dag slutade viskolan, klassen gick sedan och fikade, mycket trevligt! sedan begärde jag va mig till jobbet, många jobbiga tanter idag!.. sedan var det dags att dravidare hem till min tränare, där skulle hela mitt drilllag samlas och käka och byta julklappar. mycket roligt ocg mysigt. jag fick Cissis julklapp, jtte fina koppar, tackar tackar!..

nu har jag slått in mina sista julklappar, har varit klar två veckor nu men men..
nu ska jag sova, kanske ska ringa natta först..

I´m Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0