wow!

perfekt.. det är det ordet som beskrev Victoria Secret i kväll. det enda misstaget eller felet var att hon tappade skon, lite klantigt. men annars var det mycket bra. skratta gjorde jag också imellan jag satt och dregla, jag skratta när Paris Hilton fick massa låtsas snö på sig.. haha

annars var Victoria en av höjdpungkterna på året!!

nu sitter jag och natta oh planerar nyår, då ska det festas regält! men en god middag med och andra överraskningar som bara jag och hon vet .. haha !

i morgon ska jag jobba och sedan vara med ida, vi påbörjar operation nyår i morgon, med att sola. sedan ska vi gå på stan lite för att kolla runt på alla reorna. blev helt galen i dag när vi på jobbet (La Redoute) skulle ut och äte på Thai Silk, då finns det inte EN enda parkering i hela Borås, jag fick fnatt. vi åkte säkert 10 varv i Åhlens huset vill jag lova efter 6 varv runt om i Borås, till slut hittade vi en på taket i Åhléns. måste alla Boråsare vara i stan samtidigt ?

nu ska jag lägga mig och kolla på en film, mys!

I´m Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0