Annandag påsk

I dag funderar jag på att vara lika osocial som jag var i går. Jag vill inte göra något annat än att ligga i soffan och titta på tv. Jag vill bara slappa på min sista lov dag, för i morgon börjar skolan i gen... Men så i morses kommer min syrra inspringandes i mitt rum och skrek att vi ska åka på kalas? va, snälla låt mig sova. Men icke vi ska på kalas i dag, men för ett tag sedan sa jag till mamma att jag måste vara hemma och skippa kalaset. Jag måste göra en Geografi läxa vi har och skriva en annsökan... Och senare i kväll ska jag jobba, så jag slapp. Men Grattis Julia & Anette !

I vårat hus har vi bara ett kort med mera kanaler på en de andra. Men det kortet kallar vi Disney Chanel kortet, för att man kan se Disney Chanel där på, eftersom min lillebror är besatt av  den kanalen sitter han och titar på det 24 7!  Så i dag när jag läste i tidningen att Arsenal spelar, då fick jag givetvis inte det jäkla kortet. Jag är så jävla sur på honom, han har tittat HELA morgonen och jag kan inte få se mitt favorit lag spela en match som är spännande? ÅH!!!!! Jag ska gå och ta ut mina agrutioner på en kudde eller nått

TJARÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0