D-day

I dag bär det av. Kortegen glider ifrån Sven Eriksson kl 18:45 så kom allihopa. Sitter hemma hos Elin nu igen, det är nästan som mitt hem nu dem senaset dagarna. I Lördags var det fest och jag hade jätte trevligt. Somnade dock vid halv fem och var tvungen att vakna vid nio. Dagen tillbringade jag på Teknis ochbyggde. Jo jag byggde faktigst, har inte gjort det på hela veckan för jag har tränat mina små drilltöser. Dem är välldigt duktiga så det ska bli kul att visa upp dem i kväll. Men i går var dte igentligen Grillning vid Almenäs och lite fest så, men jag tränade till halv nio så jag orkade inte gå dit. Jag och Elin köpte godis och tittade på Spider Man 2. Hade jätte mysigt. Sedan var det bara att hoppa i säng, eftersom jag sovit 4 och halv timma natten innan. Elin skickde massa sms från min telefon medans jag tittade på Meet The Fockers i sängen.

Nu sitter jag här, har redan hunnit träna i fyra timmar i dag. K 8 var jag i Boråshallen för träning fram till elva. Sedan knallade jag förbi skolgården men ingen var där.  Så tänkte fixa mig lite nu,platta mitt hår och lite så. Ikväll bli det fest med. Ida är lite orolig för hon vet inte vad hon ska ha på sig  så hon ringde innan om lite tips,och jag finns alltid till hands. Det bli phäst med liveband så det bli riktigt nice. Men nu måste jag fixa mig llite och måste springa ner till stan för att fixa allt för kvällen!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Och vad vet du vad jag ska ha på mig?

2007-05-01 @ 13:56:47
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0