Dag 1

Nu är dag 1 avslutad på kortege veckan. Hade mitt historia prov i morses som gick rätt åt helvete kan jag meddela, hatar historia eller så suger jag hårt...

Men possitiva med dagen var att det drog igång i dag, kortege veckan har börjat på allvar. Innan vi skulle på Kår möte vid 16 tiden tog jag,Elin, Amanda och Sara en fika på tanten. Det var mysigt att sitta ute i skuggan och prata massa skit, lite tjej snack så. Sedan blev det en snabbishem till Elin och sedan vidare till skolan. Där var det först Kår möte och den nya styrelsen blev vald och så. Sedan gick vi alla ut på skolgården plockade åt sig så mycket material som möjligt och sedan började man bygga lite smått. Dem flesta inklusive jag gick för att måla min Kortege dräckt. Men eftersom jag skall vara en drillflicka i kortegen behöver jag bara min dress när jag ska hjälpa min klass med att bygga. Så jag gjorde inte riktigt så seriös som alla andra, gjorde det mer till en kul grej. Elin är smart och tar på sig sin när den inte torkat så hela våran förenings namn kletas ut bak på hennes ben, men dne är tuff hennes dräckt.

Nu är jag helt matt i korppen för efter det drog vi hem till Ida. Käkade lite och fixade oss, sedan drig vi tillbaka till stan där veckan skulle inledas lite försiktigt med en så kalla fest. Men det varade inte så länge för min del, så jag åkte hem. Ganska glad att jag gjorde det för nu ska jag ta på mig min sidenkappa från V&R och titta på Sex And The City. Kanske skriver ett inlägg till senare vem vet?

 
Elin gör reklam för Cola Zero och jag dricker den på fiket i dag.

Kommentarer
Postat av: E

Jag borde ärligt talat nog vara med i Zeros reklam..

2007-04-28 @ 10:11:17
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0