darling, you are looking fine to night!

Nu är jag hemma från kvällen med brudarna. Jag, Elin, Sandra, Ida Och Sanna var och hyrde Eragon, som förövrigt skulle slutat annorlundare än vad den gjorde. Sedan pratade vi mycket, och ja myste så där lagom. Sedan kom det till kvällens sämsta grej. När vi (jag,sandra,ida) ska gå till busshållsplatsen, ser vi hur båda våra bussar åker förbi oss. Jippie, eftersom jag bor en bit utanför stan gick min inte förän en timma och förtiofem minuter senare, lite less jag blev då. Så då kilade vi till Donken för att köpa mig lite mat, fetis jag vet, men jag hade inte ätit sedan skolmaten vid tolv? sedan ringde vi våran kära Elin igen, som för övrigt är en ängel, och frågade om vi kunde få komma upp ett tag till. Måste även säga att jag är glad att Ida och Zazza stannade med mig!.. när vi kom upp till Elin på ett vilkor att vi skulle spela Monopol, gick det rätt åt pipan för min del. Jag brukar alltid vara i toppen, men i kväll var det verkligen inte min tur. Första varvet är köpstopp om det kallas så? ja, men sen hamnade jag i fängelse tre gånger utan att pasera gå, så jag kunde inte köpa något. På köpet fick jag gå tillbaka till ett x antal gator, så jag paserade gå när nästan alla gator var uppköppta av Sandra, som också vann spelet i kväll. Nu blev det ett långt inlägg och klockan är mycket. Ska hoppa i säng nu, men det blev inget O.F inlägg i dag för att jag tränade och orkade inte sätta på mig dem kläderna igen, så det blev nya inför kvällen, men det är inget bra kort, ser inget men men det får duga!

Adjökens och God natt!

Måste även passa på och önska min vän Sara lycka till en gång till. Nu sitter dem där på gatan och köar.



Kommentarer
Postat av: San.

Du glömde nämna att du fick ett chanskort med "Gå tillbaka till västerlånggatan" :F

2007-04-14 @ 12:34:30
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Haha, med det menade jag när jag skrev att jag fick gå tillbaka massvis med gator!

2007-04-14 @ 12:53:27
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0