första april din dumma sill!

som sagt jobbet blev klart i dag, och jag har tränat och sedan far jag till Ida. Där fick jag en smarrig smörgåstårta och vi sjöng Singstar som vi oftas gör nu. Men det är förjäkla skojj och man tröttnar inte heller. Var där en stund, men var tvunen att ta 22:40 bussen hem, för det går ingen senare på söndagskvällar, men det borde det göra i dag tycker jag. Många har lov!

Jag sa innan att jag inte hade lurat någon, men det kom. När jag var och tränade drillen, som förövrig gick jätte bra i dag, Hade Elin & Ida ringt hem till mig och frågat om min mamma inte kunde köra upp mina Singstar cd:s så jag kunde ta med mig dem. Men så såg jag att dem hade ringt till min mobil med, så ringde jag tillbaka och sa att jag inte okrade åka hem, för att jag var redan på väg till dem. Men när jag väl klev innanför Idas tröskel så ropade jag att mamma hade hunnit köra upp cd skivorna iaf, och alla började jubla tills jag sa "april april din (era) dumma sill". Så dem blev la lite halvt glada på mig, men nu var denna första april över för i år.

Nu ska jag sova så jag orkar palla mig till jobbet i morgon! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: E

uppdatera

2007-04-02 @ 23:54:11
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: E

ring mig ikväll angående ja ring bara

2007-04-03 @ 16:43:05
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0