Fredag, dag 2

Ja nu sitter jag här hemma hos Elin och väntar på att hon ska servera mig frukost. Sedan beger vi oss tillskolan för att bygga hela dagen lång. Men det ska bli mycket trevligt och det skapar igentligen en jäkla massa gemenskap eller såbland oss Teknister. Sedan tycktejag det var några omogna bäckeniter som var på busstorget i går. Jag och Ida ska åka hem och då går dem fram och går förbi oss och skriver i sin megafon, Det luktar skit när Teknis är i stan, visade sig även att vi skulle med samma buss. Men vi behöver inte försvara våran skola ...

men nog prat om det, är gansa omoget allt igentligen.. men men .. Ska la fixa allt nför helgen i dag, och sedan ska jag på lagfest med mitt eller ah mitt innebandylag. Det skabli trevligt att dra ihop gänget igen haha, men nu ska jag gå och skälla lite på elin för jag är hungrig! haha lite bortskämd jag låter..

Byeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0