Fyndat!!

Ja, jag börjar bli riktigt bra på det där med att fynda. Levde bara på lyx om man får säga så innan, haha.

Men i dag följde jag med min kära vän Fanny, till den butik jag aldrig handlar något i och jag tycker inte  om den heller.. Gina Tricot. Ja nu kommer folk klaga på att jag har leggings därifrån, men det är det som är bra där. Kör man kläderna en gång i tvättmaskinen blir den noppriga... Men när jag väl gick in där hittade jag en ganska fin t-shirt klänning, svart och vit. Kostade bara 99:- så då var det bara att passa på.

image217 


Mammsen var givetvis på H&M rowells i går och hittade lite snygga shorts till mig för endast 59:-. Både i Beige och vitt, bra och ha saker ...

 


Har ju även letat runt i lite olika affärer efter den perfekt skinväskan som är lång som man kan hänga över axlen. Nu har jag hittat den, och den kostade mig inte ett öre! Mamma har massa Dior väskor i sin garderob och givetvis og jag mig en titt in där och hittade tre stycken som såg helt okej ut. Två från Dior och en ifrån  Mullbery. Bestämde mig för att låna en Dior, men man kan ju alltid växla. Men den var underbar, sådär lagom sliten i färgen och den är i marinblå,svart och guld, perfect!

image221 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0