Halva priset hela veckan ut!

Japp det är det på H&M outlett butik i stan (Borås), H&M Rowells heter det.  Det är förjäkla billigt och roligt att handla där när dem har sådanna här veckor. Min mamma var där i dag och fynda mycket snyggt och framför allt billigt. Billigt är bra!


  


Den här svarta klänningen har jag en lika dan fast en lila. Hon köpte den för mindre än hundra lappen. Klänning nummer två var lika blillig och den är värd pengarna. Shortsen köpte jag likadana fast marinblåa i fredags på H&M för 98:- (det var billigt det med) men min mamma köpte dem här för 19,50:-. Det är verkligen inget fel på kläderna. Inget hål, alla sömmar är raka, så det kan nästan inte bli bättre. Får se om man tar en till sväng upp under veckan.

H&M Rowells Borås, Hulta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv till oss :)

2007-04-17 @ 14:01:53
URL: http://eerfarenheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0