i don´t have time!

nepp, tiden rinner iväg känner jag. Kommer nog få sitta till kl tre i natt? sitter här nu har pluggat och det känns som att det går in igenom ena örat och ut igenom andra. Men i morgon så sitter det där inna någonstan får man hoppas. Ingen O.F i dag heller, har inte hunnit. Hade iaf på mig min Merde T-shirt med tryck och så..  Och jag länktar nästan sjukt mycket till Kortegen som drar igång i morgon. Nu har det fina vädret kommit tillbaka så det kan nästan inte bli bättre? Så nu kommer jag vara borta och hålla på med bygget Tors - Mån så kanske inte riktigt hinner med att blogga, men något inlägg dyker alltid upp.

Nu ska jag bege mig till andra världskriget igen..!


Kommentarer
Postat av: E

om det går in och ut ska du sova istället

2007-04-25 @ 23:18:37
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0