long time, no see!

kom precis hem ifrån träningen, som gick så jäkla dåligt. För mig gick det skit, jag sög rätt ut sagt, kanske borde lägga ner, tog bara ilution EN enda gång när vi köre programmet... hata ilution!

Men nu ska snart mammas tjejgäng komma hit och käka. Det bästa är la att man får god mat nu, när mamma har stått i köket några timmar. Själv ska jag sitta och plugga, måste plugga till alla prov i dag och så, för i morgon åker jag till Skåne. Det är tävling, och det är jätta många starter, runt 70-80 stycken. Många som vill visa upp sig nu inför Sm om två ½ vecka. Men men det ska bli skojj och se vad dem andra har att komma med, har bara sett region Väst program.

nu är det städning och studering som skall uppta min lediga torsdagskväll, eller som brukade vara det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0