Lördag


image160

Vill ha!


I dag ska jag göra sisodär mycket, skulle åkte till Idol i dag, men mina vänner åkte runt elva i går kväll och sov där utanför och köade i natt. Jag var inte riktigt sugen på det, men men. I dag ska jag göra lite nyttiga saker, som att städa mitt rum, sedan ska jag också åka till H&M Rovells, där dem har halva priset. Eftersom solen skiner och det ska bli upp till tjugo grader, hade jag tänkt att gå ut och sätta mig i solen för att få lite färg. Man ska inte behöva använda brun utan sol, eller ligga i solariet, när vårsolen är den som tar mest under hela året...

I kväll hoppas jag att det blir lite party. Men det får inte bli för vilt, måste spara ,mig till Kortegen som är om ca två veckor. Men som  tur är den på måndagen, 30 April och samma helg är SM. Jag längktar sjukt mycket dit, är så laddad! Men nu ska jag försöka få lite frukost i magen, är ganska hungrig...

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0