Måndag

NU sitter jag i våran kära Workshop i skolan och försöker skriva en orsaksanalys på "engelska i svenskan". Men det går inget vidare kan jag meddela. Men men det kommer att fixa sig. Snart ska vi ha musik med våran egna Björn, ja han lite egen av sig men en jäkla skön gubbe. Är ganska trött i dag, men det kanske beror på att jag inte kunde sommna i natt, så har inte sovit så mycket. Har varit så många nätter nu att jag inte kan sova. Kanske beror på att jag drömmer massa mardrömmar.. men det får fixa sig det med.

Elin sitter här jämte mig, skriver nog i sin egna blogg, haha hon är försöt när man sitter och tittar på hur "inne" hon är i sin datorvärld. Btw hon skriver om ungdomsspråk / slang, så om någon har något tips till både henne och mig, så vorde det toppen!

Efter skolan i dag ska jag iväg och städa igen. Börjar  få in rutinen med damsugaren, moppen och alla grejer som ska tömmas och flyttas. Det är ganska skönt att veta att den inkomsten är fast eller vad man ska säga. För jag måste städa en gång varje vecka, så då vet man att det alltid kommer några tusen extra  på kontot varje månad. Jag skulle aldrig gjort detta jobbet om det inte vore så jäkla bra betalt, får 150 kr/ tim. Hatar att städa annars,men det är smällar man får ta. Får börja spara alla mina pengar med, kan inte slösa allt bara för att man har dem.

Now is it music time!

Kommentarer
Postat av: E

Jag är verkligen inte inne i min datorvärld så det så!

2007-04-16 @ 16:10:12
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacuqeline

Jo det är du visst!

2007-04-17 @ 11:43:53
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0