Måndag

Ja, har precis kommit hem ifrån jobbet. Åh jag blir lite irriterad  på hur girsiga killar är igentligen? det är alltid rena rama kattastrofen varje gång jag ska komma dit upp och städa. Men det blir bättre med tiden. Hittade ett glas med gamlat kaffe i och det var mögligt, åh det är då man önskar att någon annan gjorde jobbet.
Har haft mitt jäkla musik prov i dag, gick helt okej efter hur mycket tid jag hade spenderat på  att plugga på det, en timme max. Men jag har spelat piano i några år så det var ganska lätt. Men det var en jäkla sak som jag chansade en hel sida. Det var hur man räknade ut c-dur och c.moll och alla i hela skalan. Det fanns fem prov och Karim i  min klass valde nummer två, som säkert var det svåraste för det var ganska svårt.

Nu sitter jag här i min ensamhet, kanske borde titta lite på min historia bok, har prov på torsdag. Btw på torsdag drar Korteg veckan igång. Ska bli as skojj, behöver ett sådant "break" ifrån skolan känner jag. Fick offra mig för klassen i dag, bara för att alla killar är mesar och inte vågar ha en röd kortegoverall ? Men jag fick iaf en applåd av dem.. och det har varit en jäkla ståhejj med att samla in alla pengar till overallerna, nästa år sköter jag inte den delen iaf!!

Elfsbrog spelar match i dag, och senast när jag hörde något om den. låg dem under. Jäkla skit lag igentligen, bara han nya James Keen som är bra, som förföljde oss i dag.. När vi slutade skolan så gick vi till busstorget där vi skulle ta bussen hem/jobbet. När vi kommit en bit så ser vi att James står där, jag och fanny börjar as garva och Simon bara tittade på oss konstig. Men när vi gick för bi så följhde han efter sen, det var ju inte alls så att han skulle någon annan stans, men det var nästan lite som att han följde efter... I kväll blir det P.B ibland önskar jag att det bara ska vara slut, varje gång man tror att det ska ta slut fortsätter det bara i en hel evighet till. Jag är faktisgt lite trött på att dem alltid klarar sig, IRL så hade dem åkt fast med en gång. Känner också att jag har kommit in på  en trend att skriva jätte långa inlägg, men det får jag nog sluta med, annars kommer ingen vilja läsa mer.. kommer somna...

Sometimes i just want to fly away!

Kommentarer
Postat av: E

Jag kommer alltid vilja läsa gullet, btw nästa år kör vi på rosa overaller som inte jag fixar..

2007-04-23 @ 20:30:30
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Bra, för jag gör det aldrig igen!

2007-04-23 @ 20:37:51
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0