mysig kväll!

det blir som det alltid blir, i kväll lagade vi god mat, kött klyftpotatis, vitlöksbröd och tatziki. Det var ganska nice. Och så givetvis sjöng vi Singstar, måste träna lite inför morgon dagens möte med Alexander. Måste slå honom i morgon, annars är jag dålig.. haha hoppas att han inte läser?

Nu sitter jag här i min ensamhet för ingen vill sova hos mig i dag, gaah tråkigt att sova själv. Ska snart sätta mig vid min symaskin och sy klart min klänning och sedan slappa till en film med mitt påskägg jag fått av min mormor. Var som där i dag på påskmiddag, älskar den sortens av mat. Påminner mycket om julmat och dte är en stor favorit., Mina kära kusiner var även där och dem är alltid lika söta och galna . Älskar dem och hann även in på JC i dag för att Céline skulle handla skolavslutningskläder. Satan vad snygga kläder det finns till små nu eller vad man ska säga.. Men varför skulle inte allla ha chansen att klä sig snyggt, både stora som små?

I morgon blir det fest, fest så det står härliga till. Ska även försöka hinna titta på Elfsborgs första allsvenska match på tv:n. Hoppas att det går lika bra i år som förra? vem vet... Nu ska jag kila till symaskinen

Se you al!

1. Nellie, Céline & Bror Amadeus
2. Jag och Céline i bilen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0