Onsdag

GRATTIS GRATTIS MALIN JOSEFSSON!
i dag som sagt fyller min kära vän Malin 17 år. Hoppas du får den bästa födelsedagen för det förtjänar du.

Vi kommer toligtvis men inte säkert fira henne i morgon ist med tjejerna i klassen för att vi har som en lite tradition att den som fyller år får bestämma vart vi sa gå ut och äta. Men i dag har vi idrott, och alla kan inte äta så himmlans mycket innen den lektionenen, men vi får se hur det blir. Efter skolan ska jag hem till Elin tror jag, göra lite FE som vi har tills i morgon. Annars ska jag inte göra så mycket, förutom att mitt favorit program kommer i kväll, O.C. Det blir skönt. Skulle igentligen suttit på bussen nu, men jag försova mig, eller jag hörde inte min klocka ringa så jag får ta nästa buss som går vid nio. Kul.

Have a nice day!

Hon (Malin) kommer nog inte läsa min blogg före hon får detta kortet, haha jag satt och gjorde det pga övertid. Man kanske inte riktigt förstår det, men det gör man när man vet vad hon ska få i present..


Kommentarer
Postat av: karim!

snääll du är mot malin!

2007-04-18 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0