Onsdag

I morgon drar Kortegveckan igång!! Finaly!

Nu sitter jag på min svenska lektion, borde kanske göra klart min orsaksanalys men den kan vänta lite. Har inte gjort alls mycket i dag i skolan förutom att vi hade spanska nationellt i dag. Hörförståelse och det gick rätt åt helvete! åhh jag suger hårt i spanska...

Efter skolan ska jag till frisören. Är jätte sugen på att göra något nytt och dramatiskt men frågan är om jag vågar?. Jag har sparat ut på mitt hår nu så jag har längden till mitt på bröstet, men vill nog ha det lite längre iaf. Men ända sedan i julas har jag sagt att jag ska spara ut mig lugg, men nu när jag ser den hänga där är det inte alls snygg. Något måste göras åt den! Bytte frisör på Karma där jag brukar gå, bytte till Elins frisör Elisabett tror jag hon heter och vi får se om hon håller måttet efter hur bra Elin anser henne vara. På tal om Elin, som sitter hemma i dag för att studera, du är ibland en liten djävul men jag älskar dig endå. Måste sitta med min Historia Bok HELA kvällen i dag. Inget annat ska jag göra, så det är bäst att blogg lite nu när jag har lite tid över.

Solen skiner äntligen!

Kommentarer
Postat av: E

HAHA hon heter iof Liselott men Elisabett får väl duga, säg dock inte fel sen

2007-04-25 @ 15:00:28
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Haha nej det gjorde jag inte som tur va, kom på det senare att hon hette så!

2007-04-25 @ 21:03:39
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0