Påskdagen

Åh jag är typ död, har jag varit hela dagen.. med ett annat ord frånvarande. Gårdagen var bara okej, men inget mer. Galen, men okej. Det började med en skön förfest hos Bella, sedan anlände allt folk till festen hos Bella. Men sedan dök det upp nytt folk stup i kvarten, och sedan blev det överbefolkat om man kan säga så. Så då körde bellas syster ut alla och då var det dax att dra vidare. Vi (Elin,Ida & Alexander) tod en taxi till frufällan, men där satt vi mest och snackade i en soffa. Träffade även min vän fru Krantz, gillar henne!.. Festen bestod mest av folk från Teknis, och det var mysigt. Sedan tog jag taxi hem och tittade en film med lillasyster. Ganska soft.

I dag har jag som sagt varit frånvarande. Gick upp vid halv ett, som är ganska sent för att vara mig. Jag åt en snabb frukost och gick och lade mig i soffan. Där fastnade jag och såg två filmer, först Kingdom of Heaven & Brudens far 2. Orlando Bloom är så jäkla sexig har jag kommit på, han hade man gärna träffat... Nu sitter jag här vid datorn, kollar lite trevlig på Ishockyn, nu står det 1-1, Linköping gjorde precis mål. Ska inte göra något speciellt i kväll heller. Ingen träninge med drillen, det är lite "lov", men så ska jag givetvis titta på O.C! åh det känns nästan som att det behövs i dag.. nu ska jag hoppa in i duschen innan det börjar, är sådär allmänt sleten dagen efter om man får säga så.. Btw min mor och far kommer hem från Barcelona i kväll, åh jag undrar vad man kanske får..

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0