Söndag kväll

japp, och det är näst sista dagen av all min ledighet. Men det har varit underbart skönt att ha varit ledigt nu ett tag, kan tala om att det behövdes! Men man saknar endå alla i skolan på något vis.

För ett litet tag sedan kom mamma och pappa hem. Nu när jag har sett alla bilderna från Barcelona, förstår man verkligen hur underbart det är. Som sagt en dag ska jag åka dit, åh det är verkligen jätte fint där nere. Men eftersom man har världens bästa föräldrar fick man lite presenter när dem har varit borta och man själv har varit hemma och passat små syskonen. Blev jätte glad över presenterna...

image147


 



- En parfym från Escada (Crystal)
- Jag behövde en ny mascara för min Dior var slut så jag fick en lika dan, DiroShow
- Ett läppglans från Dior Kiss
- En nyckelring från Lacost. Behövdes med kan jag medge

Nu ska jag fortsätta umgås med familjen
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0