Söndag och en ny start!

i dag är det första april, och det är nästan lite skammligt att jag inte har lurat någon än?.. men det kommer jag lovar!

Nu sitter jag på jobbet, ska äntligen göra klart skiten. För hela nästa vecka ska jag till jobb nr2, att jobba på Ellos lagre. Dem utbildar alla nya under nästa vecka, så det ä vad jag ska tillbringa mitt lov med, att jobba. Ska även om jag har tur, hinna med en tripp till Götet med elin och ida. Elin hittade inget i göteborg, som jag fick lida av i går när hon inte kunde hitta något att ta på sig.  I går "firade" vi Ida, vi köpte Thai mat och skulle ätit glasstårta men den glömde vi?!.. alla kom i extas när Singstar kom fram. Men sedan drog resten till någon fest, och jag stannade kvar med Elon en stund. Sedan åkte jag hem och sov.

Efter jobbet i dag ska jag åka och hälsa på min kära kompis Adam, länge sedan jag träffade honom. Men jag ska iaf hem till honom på fika och vi ska la spela fotboll som vi alltid gör, bra med nu när det är så fint väder. Hatar att jag måste sitta inne nu, hade gärna lagt mig i solen för att få lite färg!

Ne, ikväll är det träning och O.C som gäller, och sova tidigt så jag orkar med jobbet i morgon!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0