Söndag

I dag har jag inte gjort något vettigt, som jag brukar göra på mina söndagar. När jag vaknade vid elva, tog jag en underbar frukost ute på altanen tillsamans med min mamma. Sedan kom mina små kusiner ut en stund på lite fika, och så hoppade vi givetvis en massa studsmatta. Sedan eftersom solen skiner, så lade jag mig ner för att få lite färg nu i några timmar. Kom precis in, och tänkt laga lite mat och sedan gå ut igen. Ska kanske, men bara kanske gå ut och spring innan min träning i kväll, eller så ställer jag mig bara ute och drillar lite. Det är perfekt väder för sånt !

Gårdagen slutade inte alls som jag tänkt, jag, elin, ida och alexander hamnade ute hos mig. Där satt vi trötta efter gårdagens långa dag, och tittade på Bloddiamond. Den var helt okej. Men påvägen hit från bussen hade jag och elin en konsert för alex och ida. Massa gamla gooda, och alla grannarsna stod i deras trädgårdar och njöt? när vi gick förbi sjungandes...

Nu ska jag titta lite fotboll på tv och sedan laga lite mat!



Mina otroligt snygga vänner, som älskar att vara med på kort. Elin, Joanna och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0