The trip to lovlie Freetown

Som jag nämde innan fyllde min vän Malin 17 år i dag. Det började med att hon fick öppna en av hennes presenter, som innehöll en dildo, inför hela klassen. Då blev hon lite smått generad, men samtidigt sur, för hon trodde att det var det enda hon skulle få av oss. Men fel, vi hade köpt en ring och prälörhängen från Fait, då blev hon genast gladare. Sedan efter skolan gick jag, elin och ida hem till elin för att plugga lite FE. Sedan blev dte bestämt att jag skulle släpa med mig en stadsbo hem, elin ska sova hos mig för att i morgon har vi inställd historia.

Men eftersom Elin är en av dem lataste personerna i världen, började hon genast att klaga på att det var så långt att gå hem till mig, när vi inte kunde åka med min mamma hem. Hon klaga på att hennes väska var så tung, eller rättare sagt hennes påse. Men när jag erbjöd mig att byta henne två grejer mot min träningsväska insåg hon hur lätta hennes saker var igentligen... Men hon är som hon är, och jag var givetvis tvungen att dokumentera resan hem till mig, då elin bara blev tröttare och tröttare..

  
Detta är dem sista tjugo metrarna, och jag lovar, hon kröp sista två metrarna hem!

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha!

2007-04-18 @ 22:09:58
Postat av: Bella

Elin är ju som hon är - en tönt.

2007-04-18 @ 22:26:25
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Du jag är fann snyggaste och dessa bilder är inte heller tillgjorda!

2007-04-18 @ 22:50:56
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Som alla kanske förstår var det Elin som skrev, men vi vet att du har lite dålig kondis ibland gullet!

2007-04-19 @ 15:08:22
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0