Tisdag

Kom precis hem från träningen med mina små drill barn. Dem är otroligt söta, speciellt idag när dem lärde sig en ny dans till Linda Bengtzing och Markoolios hit Värsta Schlagern. Den låten gillade dem att dansa till.. Känns nästan som att jag inte gör något annat än att träna på tisdagar, men tisdag är en träningsdag.  För kvart över sju ska jag ut och springa med mitt innebandy lag inför DM vi ska ha i helgen, vilket kommer att gå skit?.. ska hinna upp till Heden med och lämna en grej till Markus, haha som han inte vet om att han ska få...

Nu ska jag äta med, måste hinna med något mer än att bara sitta vid datorn imellan träningarna, och joo jag räknar mina smås träning som en träning för mig med, för att springa  efter dem och leka jage, tär på krafterna må jag erkänna! Och jag hoppas för Kanal 5s eget bästa att dem tänker sända Despret Housewifes i kväll, förra veckan tog ishockyn upp tiden, den tog även tiden för O.C i söndags, men i kväll ska jag satan se på DHW.

But now i´m gooing to loose some kilo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, de är faktiskt jättesöta när de dansar :D:D hahah

2007-04-11 @ 18:21:57
Postat av: Anonym

//Ellen

2007-04-11 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0