Tisdag

I dag har jag varit i skolan som alla andra dagar.. Men i dag var min skoldag lite annorlund. Vi hade inställd Historia för våran lärare är i polen, så då blev det fika på Viskan, AUS. Men sedan har jag faktigt gjort våra lappar till FFoTTfTT i dag, som kommer var uppe på skolan i morgon. Och i morgon fyller min kära vän Malin 17 år, kan inte säga nu vad hon ska få, kanske läser. Men det blir nice. Nu ska jag snart i väg och träna mina små tjejer. Det ska faktigt bli skojj, dem är så himmla söta när dem dansar till värsta schlagern. Kanske tillomed kan få dem på ett kort sen. Men eftersom innebandyn lagt ner, får jag ta mig själv i kragen och gå ut och springa lite i kväll, Tycker själv att jag behöver det. Måste även studa lite, har engelska läxa att fixa och vidare. Men annars inget speciellt..

I går fick jag en liten present av min pappa, utan att han vet om det. Jag och min mor var och tanka efter hon hämtat mig på jobbet. Då ser jag The Arks nya Cd på Statiol, och då köpte jag den givetvis. Har den redan på datorn, men med en cd blir det lite speciellt. Men då sa mamma att jag kunde ta det på pappas Statiolkort, så nu har jag den här i min hand. Ska göra en resention av den senare.

image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0