Tisdag!

Nu ska jag snart iväg och träna min små underbara drillflickor. På tal om drill, hoppas jag att alla i Borås, har sett våran fina reklam inför SM. Sitter på kungsleden (jätte tjusiga flaggor, ni som åker 150, titta extra noga) Så har vi även stripat upp två bussar. En nr 150 Fristad, och nr 1 till Brämhult. Sedan för dem som paserar Åhaga eller som bor där borta. Där presenteras vi på den stora skylten. Så alla Boråsare håll utkik!
 
    
( mitt lag som är i dem turkosa dräckterna på Åhaga bild nr 1.. hehe)

Senare i kväll, kommer troligtvis inte bli någon bloggning, så kommer jag sitta med mitt Historia prov om jag någosin ska få  högre än G. Men senare om jag hiner ska jag titta på Despret Housewifes, för Ugly Betty får jag spela in. Har även suttit i möte med Tekno Drillo. Ska ha något av det vi sysslade med i våran förening innan, nämlgen lite marsh. Mycket kul ska det bli, ska även göra koregrafin till våra kära Teknis Drillflickor. Så ala Boråsare återigen, kom och titta på Kortegen 30/4 kl 18:45!

Nu ska jag be ge mig till Fristadhallen för lite träning..
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0