uppdate

sitter här i min ensamhet medans alla andra är ute och roar sig. Men vänta tills lördag, då blir det röjj!

Åh mitt såkallade uppdrag i dag gick bra. Förutom att jag skrämmde allmänheten och skämmde ut mig. Jag var nämligen påskkärrning på City. Åh jag hatar när våran förening tvingar oss 17/18 år gamla? människor att klä ut sig till påskgummor, det är inte gulligt. Alla tanter blir mer rädda och undrar vart dagens ungdom är på väg när dem ser snart mydiga personer utklädda till påskkärringar. Aldrig mer!

Nu ska jag sitta med mitt påskägg som vi fick av City för vårat arbete och ska kolla på en film, kommer inte ihåg vad den heter, men jäkla bra värkar den vara. Då ska jag krypa ner under täcket och slappa, har jobbat som en as demhär dagarna, därför jag inte hunnit blogga så mycket. Decka typ i sängen varje dag jag kom hem från det nya jobbet. Men det är värt det sen när pengarna kommer.

Eftersom jag nu har tre jobb, shit kommer bli utbränd, satt jag och funderade härom dagen på vad satan jag ska lägga alla mina pengar jag får nu/sommar. Kläder och liknande, självklart kommer det att inhandlas med det blir pengar kvar sedan? jag tror att jag ska spara dem till London som troligt kommer till slag på min födelsedag i höst. Eller när vi ska till "hemligt"  ( vet inte om min mamma läser)  i vinter. Men som sagt, spara pengarna är nog troligtvis det bästa.

Jag är lite, okej ganska mycket avensjuk på min mamma och pappa nu. Dem ringde innan och berättade hur varmt och mysigt dem hade det när dem satt på en resturang. Dem är i Barcelona! åh jag hade betalat dyrt för att följa med dem dit. Men det är inte så bråskande, jag kommer dit en dag. Dem är där med deras kompisar Katarina och Mikael. Mikael har gått en spanska kurs och hans fru ville överraska honom med en resa dit. Gulligt tycker jag. Då ville Katta att mamma och pappa skulle med, och vem skulle inte vilja åka dit? så nu är dem där, åh jag är avensjuk...

nu ska jag titta på den därfilmen, vad den nu hette, kommer inte på det än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va ni inte söta o rara påskgummor ?? :)

2007-04-06 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0