Yes babes!

I dag har jag varit en mycket upptagen kvinna. Började med en tråkig historia lektion, den var inte i det roligaste lagret. Sedan har jag varit och fixat med alla korteg overaller som våran klass ska ha på kortegen. Sedan var det kårmöte, och vi var där och presenterade våran förening för alla, FFoTTfTT heter den!.. hoppas att den blir framgångsrik och vidgar gemenskapen, för det är dens syfte.

Sedan har jag tränat, drill, och satan vad det går bra nu. Vi låg på en jämn nivå under hela träningen, mellan 4-6 tapp varje gång, det märks att vi är i form til SM som är om tre veckor.. Sedan var det möte, föräldrar möte, men i kväll fick jag vara min egen föräldrer. Mamma är i Gbg och min pappa var tvungen att hämta min lillebror. Men men, nu sitter jag här, helt matt i min kropp på något vis. Kanske för gårdagens pass på idrotten, kanske sitter kvar i kroppen.  Nu ska jag kolla klart på min film som jag började titta på i går, Sweet home Alebama. Den är skit bra, men sedan ska jag även hinna titta på CSI mami. Har sovmorgon i morgon, så i kväll kan man vara uppe lite längre. På tal om morgondagen, då ska min kära klass ha vår jogg. Jippie, älskar varje gång vi ska upp och springa 5 km i skogen vid i15. Men det är bra för motionen, så det är bara att stoppa in ipoden i öronen och sprina så långt benen bär en!

Later

Kommentarer
Postat av: E

du ska ju inte ha iPoden den är endast med när man springer själv

2007-04-12 @ 21:47:46
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0