Fredag

image476

I dag var jag uppe tidigt för att halv nio sitta i en frisör stol. Jag är jätte nöjd med resultatet, men förändringen är tydligen ganska stor. Min mamma kände inte igen mig bakifrån.. Men man kan säga att det är mörkare än vad jag brukar ha det. Kommer väl upp en bild senare eller något. En sak till som tillhör den "stora" förändringen är att jag fick mina ögonbryn färgade på köpet, så det skulle passa den "mörka" nya looken. Ska bli intressant att se mina vänners åsikt om mitt hår i kväll...

Nu städar jag mitt rum, så duktig som jag är haha. Och i kväll blir det party, finaly. Det känns som jag inte har några kläder att ha på mig, vill inte ta de "nya" höstkläderna nu, så det får kanske bli en svart klänning jag köpte i dag. Och mina gråa skor eller liknande, det får bli dagens O.F senare. Jag är inställd på en regäl party kväll med mycket dans, hoppas det finns några danssugna killar i kväll då eller Bellas snygga grannar?

Later!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha vi kan nog glömma mina grannar ;)

2007-08-17 @ 15:52:10
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0