Fredag

dagen blev inte alls som jag hade planerat. Var först i skolan och sedan skulle jag iväg och fika med tjejerna, men så ringde mamma mig och sa att hon ville att vi skulle åka till Lager 157. Då fick jag köra ut till Gällstad där jag hittade en Acne kofta och mamma ett par stövlar. Det konstiga va att det var inte en kotte där ute, brukar alltid vara fullt med folk. Men det var tur för oss, för det gick snabbt och smidigt. Sedan handlade vi och mamma gjorde "heta räkor" som är en av mina favorit rätter. Ist för godis hade vi morötter och gurka som vi doppade i dopp, tycker jag är riktigt bra, hehe.

I morgon åker jag till Växjö som sagt, så jag borde bege mig mot sängen.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0