home, like always.

Nu är jag hemma. Finland var sig lik, dock hade en ny familje medlem hade tillkommit. Nämligen en till hund som heter Emma. Så nu bodde vi tillsammans med tre stycken. I helgen var det ett jättekalas för alla som fyllt år, 7 personer eller något. Trevligt att träffa alla igen, några hade förändrats några var sina vanliga jag. Dock var det ett år sedan jag var där, men det dörjer nog inte så länge tills nästa gång.

Det hände mycket roliga saker där borta i grannlandet. Jag och min syssling bestämde oss för att bli nunnor?.. Jag såg min förtsa officiella porr bil ( en lila med massvis med klistermärken med texten erotic kiss center) åkt på en moppe 1,5 mil för att  hyra Norbit, som jag sett 182,5 gånger och tok bastat. Min syster fyllde år i går med Grattis till henne får man säga, nybliven fjortis. Hon fick en pyjamas som hon velat ha länge av mig, och jag tog henne på bio i går på båten hem. Såg transformers eller vad den hette. Hyfsad enligt mig... I dag ska jag jobba lite senare, har lite dåligt samvete, har inte varit där uppe på kanske tre veckor? och så ska jag gå ut och gå med Natalie. Nu ska jag packa upp min väska, förra gången stod den i en vecka utan att den blev  upp packad,  men nu ska jag vara lite bättre och packa upp skiten dirket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0