Måndag

Nu har veckan dragit igång igen och skolan börjar om två dagar. Helgen har varit lugn och i lördags hade jag uppvisning i knalleland med drillen. På kvällen tittade jag på massa filmer med min lillebror för att jag skulle upp tidigt på söndags morgonen. På söndagen skulle drillträningarna starta och vi tränade 5 timmar på morgon kvisten. Det känns i dag kan jag med ge. Kan knappt sitta i min stol på jobbet, mina baklår är det som känns mest.


I dag ska jag jobba och träna mer drill. Men i dag ska vi börja med ett program som vi ska visa upp på Borås Arena på lördag på Elfsborgs matchen. Hoppas att dte inte är många som ska titta på matchen, isf är det mot Helsingborg så jag tror inte att min önskan kommer att uppfyllas. Kanske det värsta är att det kan visas i tv, iaf lite. När det är halvlek och dem ska prata i studion så brukar dem ha en liten tv ruta uppe i hörnet då dem filmar planen, där vi ska stå och visa upp. Så både i dag, i morgon och på lördag är det träning inför denna uppvisning. Och på tal om ingenting, så körde jag ut till jobbet i dag igen. Men det gick skit bra idag, bilen stannade inte en ända gång, allt gick jätte bra. Vågade till och med titta över axlen när jag skulle ut på motorvägen. Det är lite läskigt att titta bak och inte ha någon sikt framåt. Jag kanske kan få ett körkort en vacker dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0