Onsdag

image469

I dag är ett exempel på en dag då man inte gör ett skit. Jag gick upp, såg att den regnade ute (inte så förvånad) gick och åt frukost. Sedan efter detta har jag gjort, ingenting. Tittat på film men min syster men inget annat. Tur att jag ska jobba i morgon så att jag kommer igång igen. I morgon ska jag även in till stan för att inhandla en kalender till skolstarten och lite annat skit. På fredga ska jag till frissan, dock inte till Karma. Jag avbokade min tid för att jag kände att mitt hår inte behövdeklippas vid den tidpunkten, men på fredga bär det av till Bond. Ska både färga och klippa håret. Funderar på en mer "honungs" blond, lite mer mörkare och kanske några slingor, men vi får se.

I kväll ska jag ut och gå hade jag tänkt. En powerwalk med ipoden så kan det bli riktigt skönt. Sedan kanske jag ska göra en peeling mask, kan behövas faktiskt. Sedan ska jag titta på So you think you can dance.  Gillar att tita på dans program och filmer. Ibland önskar man bara att man kunde dansa lika bra?


Kommentarer
Postat av: ellen

vilka åkte ur i so you think you can dance?

2007-08-16 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0