Onsdag

image496

( Skolavslutningen 07 )


Ja, nu har man äntligen avslutat sin första skoldag. Isf var jag bara en och en halv timma i skolan, så det har inte varit världens jobbigaste dag. På någotvis känns det skönt att vara tillbaka och få lite rutiner i mitt liv. I morgon drar allt igång i gen som vanligt och vi börjar med IV val på morgonen. Då kommer jag ha Information och Layout B, så det blir nog ganska slappt kan jag tänka mig. Efter skolan gick jag, Elin och Sandra och köpte mat ifrån Deli och åt. Sedan sprang jag och Sandra runt i stan och letade efter nästa del i Gossip Girl serien men den fanns inte någonstans. Men jag hittade ett pennfack som jag är riktigt nöjd med. Vi tog oss till knalleland där resultatet var bättre. Så nu har jag läst lite i min älskade bok.

I kväll ska jag titta lite tv och om jag hinner ska jag gå ut och gå eller cyckla. Känner att jag måste röra på kroppen lite, hehe. Men annars kanske (om jag är vaken) titta på So you think you can dance eller bara gå och lägga mig tidigt. Sömn behövs med kan jag säga, har jätte ont i huvudet pga sömnsbrist. Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag sätte mig här...något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0