Sorry..

.. för min frånvaro. Det har varit mycket spikat på schemat... Ska dra lite kort om allt jag har gjort nu det senaste.

På Fredagen åkte jag och min familj plus Daniel till Paris. Jag hade inte tänkt att åka och titta på Eifeltornet eller liknande för det har jag redan gjort. Men jag och min morbror bestämde oss att ta oss till Louvren för att kika lite konst. Sagt som gjort, jag såg alla stora konstnärer och även kvinnan själv, Mona Lisa. När man väl stod där och såg på henne var tavlan inte såå speciell. Desutom var det fotoförbud, men jag var lite fuskig och tog lite kort ändå. Sedan var det shopping som gällde. Vi gick till CE där jag hittade ännu mer saker ifrån Zara och även ifrån Shapora. På kvällen åkte vi hem till Daniel igen för att sova. Dagen efter åkte vi för att äta på Peiters restaurang i Hasselt, där det även belv mer shopping, jag inhanlade en ny mascara.  På söndagen skulle vi till ett jätte stort badhus, men det var fullt så vi åkte hem ist. Kom men vid tre på natten och kl 07:45 gick mitt tåg ifrån stationen i Borås till Kalmar.

    

Jag ska handla lite mat, Mona Lisa, Jag i nästan Da Vinci korden..., Syster och Jag, Vi gillar att åka metro..

Kalmar jag har inte så mycket att säga om. Jag lärde mig jätte mycket nya grejer, och träffade mycket tervligt folk. Sebastian var lika trevlig och söt som man ville smält när han skrattade, min och Ellens fransman. Det var ett par mycket lyckade dagar!

  

Några kursutövande, Thomas och Sebastian, Ellen och Thomas

Kom hem på torsdagen och på fredagen var det av till Göteborg för att under veckan har min finska syssling kommit för att besöka oss, Noora heter hon. Då ville hon till Liseberg och tog jag henne dit för att på kvällen spelade ändå Backyard Bebies. Fick inte se så mycket av spelningen för att Noora fick migrän, men kännslan var speciell, speciellt gunget längst fram...

  

Sofie, Dregen, Scenen

I lördags tog jag Noora in till Borås för att hon ville shoppa lite. Känns nästan som jag bara har shoppat det senaste, men hon ville så vi åkte. På kvällen hade vi hyrt en vänner box för att ha ett Vänner maraton, vilket var riktigt kul. Vi lagade även lite Tacos och så. Trevligt trevligt!

I söndags fick jag av njuta min dag i Varberg, i Apelviken. Vi åkte tidigt ner till mina kusiners stuga , men då såg inte vädret lovande ut. Jag och Noora gick ner till havet, men då va det fortfarande ingen sol. sedan vi två tiden försvan alla moln och himlen blev blå. Vi tog på oss bikini och lade oss för att sola. Vi köpte glass och badade i havet, fast att det var svin kallt. Noora fick se sin första manet (dem har inte sånt i Finland) och hon spelade också sitt första kubb spel, vilket hon hade talang för. På kvällen grillades det och vi kikade lite på film.  Brände mig lite på ryggen men det gör inget, haha. Måste ta vara på solen!

  

..., Nooras första kubb spel, Jag

Både i dag och i går har jag tillbringat mina dagar vid sjön. Vi har båt så vi har åkt lite vatten skidor och ring. Vädret har ju varit underbart och har även fått lite färg på kroppen. Dock lämnade vi Noora på flygplatsen i morses, men det dröjer inte länge tills jag träffar henne igen. Ska nämligen lämna Sverige för en tid igen. Ska till Finland för lite kalas och grejjer. Men det blir roligt.. Nu ska jag hoppa i säng.

Ciaao

Kommentarer
Postat av: E

haha jag visste inte att du kunde åka vattenskidor.. dåld talang?

2007-08-09 @ 14:10:30
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0