Tisdag

I dag har jag bara sovit och tagit det lugnt.  Det behövdes faktiskt lite efter allt flängande nu i några veckor. Jag har även, detta kanske låter lite tragiskt, börjat längta lite till skolan. Det ska bli kul att träffa alla igen, men först ska vi röjja järnet i helgen nu innan allt drar igång.

Syster spelade precis fotbolls match, 1-1. Men snart ska jag placera mig framför tv:n för att titta på vårt alla älskade Elfsborg. Jag har slagit vad med en person, hon trodde att IFE skulle vinna. Men förlåt alla gul svarta, men jag tror på en 2-1 vinst till Valencia. Nu ska jag ta mig upp till köket för att fixa lite kvällsmackor och njuta av ett glas Oboy.

Hejsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0