Tisdag

image493

Dagen började men att jag körde till jobbet och nu sitter jag här. Känns lite konstigt att skolan börjar i morgon, men ettorna är redan på plats i skolan. Pratade med min vän Helen nere ifrån Skåne och hon skulle inte börja förän nästa vecka. Skulle gärna ta en vecka till av ledighet och bara vila upp mig själv.

Efter jobbet i dag skall jag träna igen, och bli fotad. Det ska komma en fotograf för att ta en bild på oss alla som skall vara med i matchbladet på lördag. Efter träningen skall jag iväg och träffa tjejerna. Ska bli roligt att träffa dem igen, var några dagar , i fredgas för att vara exakt. Men vi ska käka lite middag och umgås nu innan allt drar igång.  Bilden ovan är nästan som en lite hylling till Sebastien som tränade oss när jag var i Kalmar. Där tävlar han med Angelice? och deras program på Youtube är så jäkla fantastiskt. Någon dag ska jag vara lika bra, haha. Ellen detta är våran fransman. Men om en stund är det lunch, då ska jag ut i p-butiken och se om jag hittar något fint.

Se you!

Kommentarer
Postat av: ellen

HELT KLART!!!!;-D <3

2007-08-21 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0