Torsdag

Har lite lunch rast, så passar på att skriva snabbt inlägg..

I dag har jag pallat mig till jobbet, körde faktiskt hela vägen hit. Min första gång på motorvägen och mamma tyckte det gick bra, så jag är nöjd. Det som var det sämsta med körningen i dag var att det spö regnade, vräkte ner så man såg inte så mycket... men jag sitter här nu, so why worrie.

Ska försöka hinna palla mig till stan i dag med, är lite shopping sugen. Har nämligen hittat ett par stövlar jag tänkt köpa mig. Ett par ifrån Vagabond, så ska ta en sväng förbi Scorett med. Har redan köpt två par skor i dag, men behöver ett par stövlar till hösten. Ska även inhandla en kalender och massa annan skol skit.  Har även dratt förslaget för fika i dag med mina vänner, men dem värkar inte så på det.. I morgon är det party på schemat och jag längtar riktigt mycket nu, vill bara vara ung och galen innan skolan börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0