Torsdag

I dag har jag varit i skolan, började titta på en film på engelskan som jag aldrig hört talas om innan. Othello hette den eller något liknande. Efter skolan bar det av till träningen, är i full gång med vårta nya tävling program . Det var riktigt kul, men så jäkla jobbigt. Sara min vän var sjuk så hon låg och sov på en trä bänk. Efter träningen så hade jag och min mor bestämt att åka till en affär som ligger mitt ute i ingenstans.. Julta boden heter den. Där inhandlades det en klänning ifrån Odd Molly och en kofta ifrån samma märke. Blev mycket nöjd med detta köp!

I morgon så är det fika med tjejerna efter skolan, som alltid, eller ska vi det? Sedan så blir väl det något roligt på kvällen, behöver något annat att tänka på än skolan. Och på lördag åker jag till Växjö, med Maria,Lovisa och Olivia. Kul att åka iväg och träffa alla andra drillare som man inte träffat sen i sommras, haha. Annars ska jag änga min tid åt skolan. Jag svär, har aldrig varit med om en liknande uppstart. Har en svenska inlämning som ska in o morgon och ett spanska prov, så nu är det tillbaka till böckerna...

image499


Kommentarer
Postat av: C

Jutaboden, det är ju där Jens bor... Nerför ba´cken där vid den fina hästgården och butiken =)

2007-08-30 @ 21:53:47
Postat av: ellen

Där har jag varit och tittat på får =D hahah

2007-08-30 @ 22:23:22
Postat av: Jacqueline

jag vet cissi, jag har med vart med där :)

2007-08-31 @ 13:07:17
Postat av: C

Se där ja

2007-08-31 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0